søndag 15. juli 2012

Ingvild Bolme i Scrappehuset:)

Scrappehuset har besøk av selveste Ingvild Bolme!!!
Der er det en herlig og spennende utfordring på gang, som jeg bare måtte hive meg på!
Here it goes:)
 
 
Noen detaljer:)



Puh... rakk det med et nødskrik!
Kosa meg med masse dill på denne, (bare dumt man ikke får frem alt på bildet... grrr)
Uansett; alt fra maling, mist, goose bumps og rub-onz etc...
GØY!
I morgen starter den årlige jazzfestivalen her i byen, og da yrer det av folk overalt!
Skikkelig vittig hvordan byen forvandles:)
Jeg skal jobbe i starten av uken,
men mot helgen satser vi på å få riste litt på skrotten;)
Været er vel som i resten av landet, heller labert, men vi gjør det beste ut av det!
 
 
Ha en strålende uke, med eller uten jazz!

17 kommentarer:

Torill sa...

Du rakk det akkurat:0)
Så stilig den ble!! Helt hærlig blomsterhav:0)

Tusen takk for at du ble med og lekte, og kos deg med ristinga av skrotten på jazzfestivalen!
klems

MonaV sa...

Denne ble rålekker Synnøve...me like:):)
Kos deg med jazz hele uka!

Anne Gerd sa...

Denne ble nyyydelig - ha det flott på festivalen;)

Vibeke sa...

Så bra at du rakk utfordringen vår:)
Denne var bare rålekker!! Nydelig med alle blomstene!!:):)

Asia sa...

Beautiful lo! Have fun at the festival

mette sa...

Nyyydelig vakker lo. Blomstene her er nydelige og jenta og.
Lykke til

Håper du nyter sommeren:))

Elizabeth sa...

Utrolig vakker LO! Sinnsykt flotte detaljer med rådyret, blomstene- alt! Klem, Elizabeth

Kjersti sa...

En nydelig LO Synnøve! Du lager så utrolig mye fint, lekre farger og herlige design - takk for all inspirasjonen!
Kos deg på jazz festivalen!
Klem fra Kjersti:)

Ann-Katrin sa...

Så flott den er og herlig med alle blomstene :)

aina sa...

Så utrolig nydelig...I like alt dillet vet du ;-)) Kjempeartig utfordring!!
klemklem :-))

Audhild sa...

Kjempelekker:-) Likte så godt de der strenge-, snurre- greiene som jeg ikke vet hva er? Du må vise meg på treffet!

Marthe sa...

Lekker, lekker, lekker!! :) Digger effekten av å klippe ut det ene bildet, sånn at det ser ut som hun kommer "ut" av bildet!

Ida / Little sa...

Så utrolig herlig denne var!! :))


Ida

Tonya sa...

Wow this is gorgeous. So much detail.

Linda Brun sa...

Nydelig layout!

*marion* sa...

Nydelig alså , rakk verken sånn eller slik ble ikke jazzz på oss heller da vi var til danmark isteden å så sola , håper eg ser deg i oktober nå da , gleder meg klem Marion

Annemieke sa...

such a beautiful lo!! Really pretty!
Annemieke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...